maandag 10 januari 2011

Gepakt en gezakt!

Naaien doe ik al een hele tijd, nooit frequent en nooit erg goed of op de juiste manier (hoewel dit bij sommige projecten wel zijn charme heeft). Dus besloot ik samen met mijn buurmeisje om hulp te zoeken en die vonden we! Mijn eerste babycreatie ontstond en werd een slaapzakje. Het werken met een voering, applicatie en rits in zetten werden bij deze ook geleerd, jiepie! En ondertussen zijn er een hele hoop die wachten om afgewerkt te worden, de verslaving is groot (en het baby aantal in mijn naburige buurt ook!)

7 opmerkingen:

  1. Mooi slaapzakje! Ziet er leuk uit, dat 'stikmotief'. Geven zij workshops waar je apart voor kan inschrijven, of zijn het echt wekelijkse naailessen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi! En ziet er zo zacht uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja ze geeft les, in reeksen van 10 lessen steeds op woensdagavond. Zal ik woensdag zeggen dat er intressen is? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik volg al naailes op donderdagavond in heverlee. Maar moesten ze workshops (van 1 of enkele avonden) geven met een bepaald thema (of om iets specifieks in elkaar te steken) dan ben ik wel geïnteresseerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Waar is het stikmotief gelegen? Ik ben wel geinteresseerd in lessenreeks! Ziet er zo leuk uit! Dank je.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Evi, Het stikmotief is in Leuven gelegen (korbeek-lo). Als je interesse hebt kan je haar steeds via haar facebook contacteren. Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen