zondag 16 december 2012

Kato 1!

Dag iedereen!

Dat ik hier even ben weg geweest, is nog zacht uitgedrukt. Mijn blog stond de laatste tijd op een laag pitje, een heel laag pitje. De oorzaak die moet je niet ver zoeken en vind je hier. Een geweldig verhaal dat de nodige energie en tijd vroeg maar dat moet ik u waarschijnlijk niet zeggen. Kort samen gevat heb ik mijn blog de laatste tijd wat links laten liggen om mij volop te kunnen storten op het Rok en Rol verhaal. Jammer, doodjammer maar kiezen is soms ook een klein beetje verliezen... Of ik nu met mijn blog ga stoppen? kort en bondig, nee! Bloggen doe ik te graag, dat is zeker.

Ik volg veel blogs van op afstand met veel 'oooh's' en 'aaaah's' als gevolg. In tussentijd zijn er ook een paar geweldige boeken gemaakt waardoor mijn vingers nog meer jeuken om achter het stikmachien te kruipen (zeker nu dat de feestdagen in aantocht zijn!). Stilletjes aan zal hier dus weer wat te zien zijn. Niet op regelmatige basis maar zo af en toe, we zien wel!

Oké, genoeg gezeverd. Laten we over gaan naar de essentie:
speelzak1

Het petekindje van mijn vriend werd een dikke maand geleden 1 jaar. 1, Gho, wat gaat dat snel. Het lijkt juist gisteren dat ze geboren werd. Dus 1, de tijd waarop ze handig begint te worden en dingen begint te ontdekken, heerlijk. Ik koos voor het meest typische speelgoed waar ze jaren mee zoet kan zijn, houten blokken.

Natuurlijk slingeren houten blokken al snel overal rond, zeker in de onpraktische doos waar ze oorspronkelijk in verpakt zaten. Een speelmat die direct een opbergzak kan zijn, werd het resultaat. Een beetje zoals hier maar dan toch anders.

Ze waren er best tevreden mee, de ouders dan toch. Kato was meer geïnteresseerd in de inhoud en smeet al snel met veel plezier de blokken in het rond. Missie geslaagd :)

speelzak2

speelzak3

speelzak4

speelzak5

speelzak6

speelzak7

14 opmerkingen:

  1. Wat een toffe zak! Heel leuk ook, als je het open doet, dat er een matje verschijnt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gevonden...en die zak kan niet groot genoeg zijn want uit ervaring weet ik dat er steeds meer en meer blokjes bijkomen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi! En presenteer jij rok en rol? Grappig! De laatste tijd zat ik samen met mijn 2 zussen elke avond te genieten van het programma...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je doet dat super op tv, Karolien! Ik was al fan van je blog, nu ook van je "show" ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Karolien! Ik zit nu te kijken naar je programma rok en rol. Ik zag dat je het had over je oma en opa. Je maakte ook een leuke broche met een foto. Mijn opa is net overleden, ik heb nog een paar leuke oude foto's van hem gevonden en ook van mijn oma die overleden is. Je bracht me met die broche op het idee om hun foto daar in te verwerken. Zo heb ik hen nog dicht bij me op een creatieve en originele manier. Dank je daarvoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zoiets kan altijd van pas komen, me dunkt! Leuke stoffencombinatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tof gemaakt!!!
    Hier werd vorige week ook een blokkenzak gemaakt in een superleuk retrostofke en een voering van een gordijn uit mijn jeugdjaren ( ook vintage dus ;) ), maar jouw versie....met geïntegreerde speelmat vind ik super!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik kijk al uit naar maandag dan ben je terug op de buis .....
    http://mumendemiekes.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. The above article is nice and interesting, thank you willing to share! Greetings success of admin harga cetak buku wish you deign to visit my website, thank you :) cetak buku murah cetak buku umroh haji

    BeantwoordenVerwijderen