zaterdag 16 april 2011

Klein stukje natuur

In het huisje waarin ik woon is er jammer genoeg geen tuin aanwezig. De vorige eigenaar offerde het mini - kleine tuintje op voor een badkamer en een grotere keuken met daarop een dakterras. Slim idee en knap gedaan dus mij hoor je niet klagen...of toch...een klein beetje...Wanneer de zon heerlijk straalt verlang ik toch een beetje naar dat stukje groen onder mijn blote voeten. Gelukkig ligt Abdij van 't park op een boogscheut van mijn voordeur en is de grote tuin van mijn ouders ook een heerlijk plek om te vertoeven.

Ik werd opslag verliefd op dit en begon met dat idee aan een poging om wat natuur binnen te brengen. En eerlijk gezegd, het slaat op niets maar ik vind ze wel erg mooi, missie geslaagd! Ik presenteer u 'natuur in een potje'.


















































Zelf maken?
Heel simpel!

* Zoek een mooi glaze potje (al dan niet van confituur).
* Vul het met wat aarde.
* Dan een laagje mooi mos.
* Zoek of maak een mooi beeldje en plaats het op het mos (ik gebruikte
vergeten taartbeeldjes maar er zelf maken met fimo is zeker ook een optie!).
* Knip (met kartelschaar) een rondje stof.
*Stofje vastmaken, ophangen en klaar!

5 opmerkingen: