dinsdag 3 januari 2012

Kato

Op 29 oktober werd ik tante, dat hebt u allemaal mogen meemaken. Zo'n klein prutske is echt om op te eten, onwaarschijnlijk schattig en zo mini mini mini klein en fijn. In die tijd dat ze al op de wereld is groeit ze enorm en elke keer ik haar weer zie verschiet ik hoe snel dat wel niet gaat!
Ze is nu zelfs zo groot dat ze al in een echt jasje past. Om het plaatje kompleet te maken voorzag ik haar van een mutsje met bijhorend sjaaltje.






















Zo'n ongelooflijk lief dutske, zeg nu zelf!?

Ps: Hip hoi voor mijn blog want exact vandaag besta ik 1 jaar,
misschien word het wel eens tijd om wat weg te geven? :)


24 opmerkingen:

  1. Dat mutsje is superschattig! Proficiat met de blogverjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi alweer! Dat nichtje is met haar poep in de boter gevallen met zo'n tante :-)
    Proficiat met het jubileum!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een poppie! Leuk setje heeft ze van je gekregen. En gefeliciteerd met het jubileum!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt om op te eten, vooral kleine Kato :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. zooo schoon! Je hebt een supermooie blog, ik volg!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super gewoon! En de stoffenkeuze is ook echt heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat zijn mooie stofjes bij elkaar! En ksss ksss, nu snel weg, die babyfoto's, voor ze hormonaal hun werk doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lief! Proficiat met je blogverjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oooh hoe mooi is dit wel niet gemaakt ! en wat is ze lief !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is ze inderdaad weer groot geworden! Ik kan al niet wachten om ze in de zomer ik rokjes en jurkjes van jouw hand te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super schattig!!! En proficiat met je blog-verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lief!
    En proficiat met je jarige blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke muts! En zeker ook een leuke blog, ontdek hem net ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk pakketje! Kom nu pas op je blog en je bent een volger rijker! :-)
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Moooooh seg zo schattig!! Wat een dutske!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Joehoe, leeft je nog? :)

    Als je nog steeds ergens in blogland ronddoolt, er wacht een award op jou op mijn blog!

    rakketak.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik heb je een liebster blog award gegeven voor je leuke blog. Neem maar eens een kijkje op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen