zondag 15 juli 2012

Verhuizen enzo

Het is hier de laatste tijd nogal stil terwijl er achter de schermen wordt gedraaid op volle toeren!
Ik ben samen met het vriendje aan het verhuizen en tot mijn grote verbazing hebben we (ik) meer spullen dan verwacht (lees: stofjes, knopen en nog zoveel ander naaimateriaal).


Ik doe dus tijdens de weekends en vrije tijd na het werk niets anders dan inpakken in dozen, uitladen en alles een plaatsje geven. We nemen onze tijd er voor, doen alles op het gemak en wennen aan het idee dat onze kamer binnenkort ergens anders zal zijn. Op naar de volgende stap!









En tussen dat verhuizen door maak ik nog pizza met de zus, mmmm pizza :)


12 opmerkingen:

  1. Het ziet er allemaal prachtig en heerlijk uit! Succes met verhuizen! (En geniet ondertussen lekker van al je mooie spullen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fjieuw, jij kan ook nog wel even verder met je stoffenvoorraad :-). Succes met de verhuis!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Succes! Zoveel stofjes zeg. Je brengt me op ideeën met die pizza..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heeeeeeeel veeeeeeel stofjes!!! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. amaai kan ik geloven dat dit allemaal even duurt. Geniet ervan! (van't verhuizen als't kan, maar vooral van 't settelen) :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Amai, zon voorraad stofjes! En die champagnekistjes zijn super leuk, dat ideetje ga ik onthouden

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh zo leuk!! Succes met de verhuis!!*

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Moest je niet al die stofjes kunnen mee verhuizen, je moet maar roepen eh :D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, dat wordt hier ook nog wat als we binnen een paar jaar verhuizen, met al die stofjes! Veel succes! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goh, zo netjes geordend allemaal... dat krijg ik zo nooit voor elkaar.
    Of toch...Misschien de eerste week, tot ik iets uit de stapel nodig heb. En idd, allemaal super-leuke stofjes. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie knoopjes voorraad en die stoffen... Ik word er helemaal vrolijk van!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schöne Idee ;-). Habe mich gleich mal als neuer Leser bei Dir eingetragen. Vielleicht magst du auch mal meinen Blog besuchen kommen ?

    Ein schönes Wochenende

    Lg Simone

    BeantwoordenVerwijderen