zondag 24 juni 2012

In't blauw

Toen ik dit kleedje zag hangen in de tweedehands winkel werd ik instant verliefd op het prachtige stofje. Mijn geluk was slechts van korte duur want het paste langs geen kanten. Ofwel moest ik heel erg veel chocolade beginnen eten ofwel moest ik achter een stikmachine kruipen. Aangezien ik geen fan ben van chocolade was de keuze snel gemaakt, de stikmachine!

Na vele aan-en uittreksessies en stikbeurten (om vervolgens weer alles los te halen), was het af. Met de overschot van de stof die ik langs de onderkant afknipte, maakte ik nog een bijhorend lint en zo verscheen ik op een zonnige dag helemaal in't blauw.




















Bij deze nog even de voor en na:

24 opmerkingen:

  1. goh, da's inderdaad een supermooi stofke. Je heb daar een prachtjurk van gemaakt, staat je heel goed!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een een waardige jurkjesmetamorfose. Mooi! Ik kwam hier eens via via een kijkje nemen en zie hier allemaal gezellige en grappige dingen. Je hebt er een volgertje bij.

    Fijne zondag nog,
    Rosalie van StudioZakka

    Ps. mocht je eens zin hebben, je bent welkom ook eens langs te komen bij www.studiozakka.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een schoontje! en je foto's ook, tof gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, echt tof. Hij staat je beeldig. Goed gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi! En die foto's zijn very cool

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtid kleedje, dat staat u beeldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een geslaagde voor en na! Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schoon! En zo helemaal assorti met uw haar en uw botten!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heel geslaagd ! je hebt dat goed gedaan ! en die oranje muur is ook erg geslaagd !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Amai, dat heb je heel goed gedaan! Hij staat je super.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Da's inderdaad een prachtig stofje! En wat een mooie metamorfose! Het zit je als gegoten!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hihi... En maar showen in de kruidtuin. :P
    Maar het mag zeker geshowed worden, hoor. Heel tof gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het plaatje klopt volledig; supermooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat zou ik ook niet kunnen laten hangen... zo'n mooi stofje! En je hebt er een superjurk van gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. geweldig schoon resultaat! Super ge-re-styled!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. WAUW!
    En het zag er ook een plezante fotoshoot uit :-)

    BeantwoordenVerwijderen