maandag 5 september 2011

Goed nieuws!

Mijn vriend en ik kregen een hele tijd geleden goed nieuws te horen. Nu, zo'n paar maanden later, kan ik het hier ook vertellen. Mijn schoonzus verwacht een kindje! En nog beter, mijn vriendje wordt de peter! De eerste in rij die aan familie uitbreiding doet blijft toch altijd bijzonder. Eind oktober worden we dus tante en nonkel wat toch ook voor ons een klein beetje speciaal is. 

Hieronder een mobieltje dat ik voor dat kleine boelleke heb gemaakt. Een ideaal projectje voor moest u nog restje stof en fleece hebben liggen. Jammer genoeg was er geen geschikte muur waar ik het tegen kon trekken en buiten regende het dat het goot. Het geheel lijkt hier nogal 'somber'.


En nu maar aftellen naar 26 oktober!

7 opmerkingen:

  1. Hoera!! Dat is inderdaad bijzonder, een boeleke van zo dichtbij. Je zal meteen plaats maken in jouw hart.
    En wat een lieve mobiel!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd, peter of meter zijn(dat laatste in mijn geval) is zoooo leuk!
    En je mobiel is schitterd, je gaat je kunnen uitleven als het op kadootjes aankomt, veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah zo schitterend, eindelijk een doelwit voor al je schattige maaksels!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattig, heel mooi gemaakt! En ik heb zo'n vermoeden dat het niet bij een mobiel gaat blijven, dat babytje gaat gewoon bedolven worden onder de knappe petit karo maaksels!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. aha proficiat. Ik ben jaloers op die mobiel!

    BeantwoordenVerwijderen