dinsdag 4 januari 2011

Ode aan de kerstkadotjes...

De kerstdagen zijn weer achter de rug en ik ben weer zo blij! Als eerste omdat ik de grote zus zag die vanuit canada voor een weekje is afgekomen (spannend want met die sneeuw heeft ze maar nipt kerstavond gehaald!), als tweede omdat het weer erg gezellig was in het ouderlijk huis (één van de leukste periodes van het jaar!) en als derde omdat ik heel leuke kadotjes heb gekregen.
Daarom even een bedankje!

*Aan het lief voor mijn nieuw naaikoffertje (te zien aan het inpakpapier afkomstig vanuit de Hexagoon).
*Aan de kleine zus voor het prachtige kaartje (er wordt binnenkort wat gefabriceerd om dit op een waardig plekje op te hangen).





*Aan de papa en mama voor de mooie groene tas! 
*Aan de grote zus voor de prachtige stofjes rechtstreeks vanuit de plaatselijke winkeltjes in Toronto. Gho bijna te mooi om er iets mee te maken:)


...En aan alle andere die me iets gaven!

5 opmerkingen:

  1. Als je nog wat stofjes wil, moet je maar eens kijken op de website van de winkel waar ik de meeste stofjes vond: http://www.theworkroom.ca/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. God, ik ben zo stapelverliefd op die groene tas. Ik kan het zelfs niet laten om af en toe naar hem te komen kijken op je blog :-)

    Waar gaan die hippe ouders van jou zoal winkelen, want daar moet ik dringend ook eens heen?!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De groene tas is afkomstig uit (hoewel je het niet zou zeggen) 'sac d'anvers' in Gent maar volgens mij zitten die ook in antwerpen. En ze hadden ze in alle kleurtjes van de regenboog, maar bij mij was de keuze snel gemaakt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bij deze de link van de tas. http://www.sacdanvers.be/index.php?page=collections_exclusive&t=exclusive

    BeantwoordenVerwijderen